piątek, 17 kwietnia 2015

E-mini

Serwus.Kolejna pozycja zajeta na sprzedaz postaram sie w kilku zdaniach opisac drugi moj trade rynek poleciał mocno w doł a mnie to omineło wejscie było poprawne  wszystko szło zgodnie z planem.No i znowu zawinił człowiek czytac.JA:)Wciąż obserwuje na wykresie online jak rynek dalej szybuje w doł mnóstwo $ niestety nie pojdzie do mojej kieszeni.Ok do rzeczy.Poprzednio straciłem poniewaz wygrała chciwosc tym razem było inaczej wygrał starch kiedy wszedłem w trade i pozycja robiła sie juz zyskowna zbyt wczesnie ja zabezpieczyłem na 0$ zeby byc bardziej spokojnym niestety zostałem na 0$ a kolejka odjechala z duza predkoscia w dół ale beze mnie.Omineło mnie co najmniej 500$ nie wiem czy bym wytrzymał do konca tych 500$ ale 250$ bym zgarnał ok nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem.Na dzis wystarczy idzie weekend na dworze ciepło temperatura oscyluje około 15 stopni wiosna w koncu.Czas odpoczynku.Zachęcam do czytania i śledzenia mojego bloga.Jak wczesniej pisałem bloga prowadze dla was dla siebie pokazuje moje kazde zagranie chce tym systemem pograc 1 rok pozniej przedstawie wyniki.I opowiem co nieco o startegii ale na to przyjdzie czas.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KALENDARZ EKONOMICZNY

Aktualizowany na bieżąco Kalendarz Ekonomiczny obsługiwany jest przez Investing.com Polska.