wtorek, 21 kwietnia 2015

E-mini

Serwus.Dziś 4 zagrania.Pierwsze zagranie na sprzedaz zajecie pozycji wyhaczyłem w ten sposób 37,5 $.Drugie zagranie stratne moglo sie skonczyc na -200$ bylo ciepło zle zinterpretowałem sygnał za szybko wszedłem w pozycje przestawiłem stop loss zawsze mam od 5-7 tikow dalem na 10 tikow ze wzgledu na to ze trend byl wzrostowy i po swieczkach mozna bylo wyczytać ze pojdzie do gory i tak moglem zakonczyc na -25$ ale zle ustawilem stop loss i zjadlo -150$ dawno nie miałem tak wielkiej straty wybilo mnie chodz wiedzialem ze podciagnie cena do gory i zajałem pozycje na kupno to było 3 zagranie i za chwile 4 zagranie zarobiłem 9 tików dzien zakonczyłem na 112$ ale musze nad soba duzo pracowac dużo,dużo i jeszcze raz dużo.pozdrawiam




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

KALENDARZ EKONOMICZNY

Aktualizowany na bieżąco Kalendarz Ekonomiczny obsługiwany jest przez Investing.com Polska.